PSC Primorje logo

Alfa D.N.A.

Potekla iz iskustva sudjelovanja u trkama, Alfa D.N.A. birač načina vožnje ekskluzivna je značajka marke Alfa Romeo, funkcija koja djeluje na motor, kočnice, upravljač, ovjes i gas te savršeno prilagođava performanse vozila stilu vožnje vozača i uvjetima na cesti.

Njegova je upotreba jednostavna i intuitivna: samo pomaknite birač pored ručice mjenjača.

• U sportskom načinu rada Dynamic, elektronički sustav protiv proklizavanja diskretno se uključuje, motor i kočnice reagiraju brže, a upravljač je izravniji s više sportskim osjetom.
• Ako birač pomaknete u položaj za gradsku vožnju Natural, postavke će biti neutralnije i potrošnja goriva optimizirana.
Ako je prianjanje na površinu ceste ograničeno, možete odabrati način rada All Weather. U tom je načinu rada uključivanje elektroničkih sustava za sigurnost predviđeno u ranijoj fazi.

Alfa T.C.T.

Alfa mjenjač s dvije spojke inovativan je automatski mjenjač s dvije suhe spojke koji sadrži dva mjenjača koja omogućuju uključivanje narednog stupnja prijenosa dok je prethodni još uključen. Alfa TCT jamči udobnu vožnju i sportski osjet koji daleko premašuje onaj koji nude klasični automatski mjenjači te bolju učinkovitost i manju potrošnju goriva.

Zadovoljstvo vožnje
Brzo mijenjanje brzina u automatskom i sekvencijalnom načinu rada s komandama na kolu upravljača.

Udobnost
Trakcija je progresivna i neprekidna u svo vrijeme, bez uobičajenih gubitaka momenta koji su karakteristične za klasične automatske ili ručne mjenjače.

Učinkovitost
Potrošnja goriva i emisije niži su u odnosu na istu razinu dovoda goriva u kombinaciji s ručnim mjenjačem.

INFOTAINMENT

Blue&Me

Blue&Me Blue&Me™ je kompatibilan s većinom mobilnih telefona s Bluetooth funkcijom dostupnih na tržištu i može se ažurirati sukladno novim standardima i telefonima. Za više informacija o sustavu Blue&Me, njegovim funkcijama i kompatibilnosti, posjetite web-mjesto tvrtke Blue&Me www.blueandme.net. Tamo ćete pronaći informacije o korisničkoj podršci, ažuriranju softvera i poglavlje s često postavljanim pitanjima.

Uconnect ™ 5″ Radio

Možete se povezati sa svojom glazbom i imati sve pod kontrolom.
Zato je na novom vozilu Alfa MiTo MY‘14 Uconnect™ radio u osnovnoj opremi. Radi se o ugrađenom sustavu visoke kvalitete zvuka s brojnim multimedijalnim uslugama i funkcijama. Sustavom možete upravljati dodirom prsta ili glasom zahvaljujući 5″ dodirnom zaslonu u boji i glasovnom prepoznavanju.

• Dodirni zaslon možete koristiti za izravno pristupanje svim audio funkcijama: AM/FM radiju, CD reproduktoru i uređajima za reprodukciju medija koji mogu biti povezani putem USB ulaza ili AUX-in utičnice.
• Moguće je i izdavanje glasovnih naredbi.
• Bluetooth® sučelje omogućuje čitanje svih primljenih tekstualnih poruka (putem sustava za pretvorbu teksta u govor) i korištenje komandi na kolu upravljača za telefonske pozive*.
• Zahvaljujući sustavu za audio emitiranje (Audio Streaming) možete reproducirati glazbene datoteke ili internetski radio s pametnog telefona bez žica*.

Uconnect 5″ Radio Nav

Možete se povezati sa svojom glazbom i imati sve pod kontrolom. Zato model MiTo ima ugrađen sustav Uconnect visoke kvalitete zvuka s brojnim multimedijalnim uslugama i funkcijama. Sustavom možete upravljati dodirom prsta ili glasom zahvaljujući 5″ dodirnom zaslonu u boji i glasovnom prepoznavanju. Pored funkcija sustava Uconnect 5” Radio, sa sustavom Uconnect 5″ Radio Nav možete pristupiti najnaprednijoj tehnologiji za navigaciju:

• Ugrađenom sustavu za navigaciju razvijenom u suradnji s tvrtkom TomTom® za jednostavnu i intuitivnu navigaciju koja je sada još jednostavnija zahvaljujući dodirnom zaslonu i glasovnom prepoznavanju.
• Koristi informacije kanala za emitiranje informacija o stanju u prometu (TMC) za ažuriranje informacija o usporenom prometu i zastojima u stvarnom vremenu.
• Sustav naprednog navođenja “Advance Lane Guidance” pomaže vam da s lakoćom svladate i najsloženija raskršća.
• Emitira upozorenja na fiksne kamere za mjerenje brzine te daje informacije o mjestima na kojima su postavljene kamere za mjerenje prosječne brzine i fiksne kamere za mjerenje brzine.
• Zahvaljujući sustavu IQ Routes® izračunava najbolju rutu temeljem stvarnih, izmjerenih prosječnih brzina.

Sustav ozvučenja Bose

Sustav ozvučenja Bose jamči iznimnu kvalitetu zvuka pri slušanju glazbe za sve putnike i u svim uvjetima vožnje.

Izlazna snaga Hi-Fi sustava veća je od 500 vata, a sustav ozvučenja sastoji se od glavnih zvučnika i subwoofera s 8-kanalnim digitalnim pojačalom za bas tonove koji su uvijek dublji te središnjih zvučnik na armaturnoj ploči za efekt ujednačenog zvuka u čitavom putničkom prostoru.

Neovisno o tome slušate li solo gitaru ili čitav orkestar, sustav ozvučenja Bose® jamči doživljaj slušanja glazbe uživo. Realistična reprodukcija, kristalno čisti visoki tonovi, puni i bogati bas tonovi omogućuju jednak doživljaj za sve putnike s osjećajem puno većeg okolnog prostora jer je ovaj audio sustav dizajniran posebno za putnički prostor. Za još bolje osjetilno iskustvo ugrađeni procesor signala automatski prilagođava bas tonove čineći ih savršenim na bilo kojoj glasnoći, dok aktivni ekvilizator jamči optimalnu elektroničku raspodjelu zvuka na svim frekvencijama, bolju ujednačenost i veću čistoću tonova pri slušanju te uklanja neugodno izobličenje zvuka čak i na dijelovima veće glasnoće ili dinamičnosti.

MEHANIČKI DIJELOVI

Pokretljivost, preciznost i udobnost u vožnji
Zahvaljujući prednjem MacPherson ovjesu i stražnjem ovjesu s torzionom šipkom s poluneovisnim kotačima. Dva rješenja provjerenih i ispitanih performansi koja, u kompaktnom vozilu kao što je MiTo, jamče neograničenu zabavu i maksimalnu sigurnost.

Prilagodljivi ovjes Alfa
U osnovnoj opremi na modelima visokih performansi poput benzinskih motora MultiAir Turbo snage 135 i 170 ks te dizelskog motora JTDm snage 120 ks. Sadrži amortizere promjenjiva odaziva. Zahvaljujući premosnom ventilu oni poboljšavaju udobnost na udarce, a istodobno omogućuju održavanje izvanredne dinamičke kontrole vozila.

Aktivan ovjes Alfa
Dostupan na modelu MiTo Quadrifoglio Verde. To je elektronički sustav za regulaciju amortizera koji aktivno i neprekidno mijenja razinu odaziva šasije sukladno uvjetima na cesti i potrebama vozača. Povezan je sa sustavom Alfa D.N.A. i drugim elektroničkim uređajima ugrađenim u vozilo.

SIGURNOST

MiTo je čista zabava i sigurnost.

Sljedeće je u osnovnoj opremi za sve verzije motora:

• 7 zračnih jastuka
• Tehnologija SBR (podsjetnik za nekorištenje sigurnosnog pojasa): 5 kontrolnih svjetala upozorenja na malenom zaslonu nadziru korištenje sigurnosnih pojaseva svih putnika
• Mehanizmi za zaštitu od trzajne ozljede na sjedalima
• Dva zatezača na sigurnosnim pojasevima za prednja sjedala
• Kolo upravljača s mogućnošću namještanja po dubini
• Stup upravljača s kontroliranom apsorpcijom energije
• LED stražnja svjetla za bolju vidljivost

Kočioni sustav
Hidraulički kočioni sustav sa servo upravljanjem na vozilu Alfa Romeo MiTo sastoji se od dva poprečna, neovisna kruga i dokazano je učinkovit te omogućuju brzo i progresivno kočenje s kraćim zaustavnim putom.

ABS s EBD-om
Pored kočionog sustava izvanrednih performansi, Alfa Romeo MiTo opremljen je sustav protiv blokiranja kotača ABS i to najsofisticiranijim trenutačno dostupnim. ABS sadrži EBD (elektronički razdjelnik sile kočenja) koji raspodjeljuje silu kočenja na četiri kotača kako bi spriječio njihovo blokiranje i osigurao vozaču kompletnu kontrolu nad vozilom u svim uvjetima.

Elektronički sustav Q2
Alfa Romeo MiTo opremljen je novim elektroničkim sustavom Q2 koji simulira efekt samoblokirajućeg diferencijala i jamči izvrsno ponašanje u zavojima pa je automobil s njime zabavniji i pruža više užitka pri sportskoj vožnju u uvjetima lošeg prianjanja na cestu.

VDC (dinamička kontrola vozila)
Verzija sustava ESP (elektronički sustav za nadzor stabilnosti) na Alfa Romeo način. Radi se o sustavu koji se uključuju na graničnim vrijednostima, kada je ugrožena stabilnost vozila i pomaže vozaču da kontrolira automobil.

Kao sportski uređaj, u duhu svih pravih Alfa Romeo automobila, i s izvrsnim svojstvima držanja ceste, VDC jamči vozaču potpunu slobodu upravljanja vozilom u normalnim uvjetima i uključuje se samo neposredno prije nego što situacija postane kritična.

ASR (regulacija protiv proklizavanja)
ASR (regulacija protiv proklizavanja): sastavni dio sustava VDC koji optimizira trakciju na svakoj brzini pomoću kočnica i kontrole motora.

HBA i sustav za pomoć pri kretanju na uzbrdici
Proizvodni program Alfa Romeo MiTo nadopunjen je sustavom HBA, hidrauličkim sustavom za pomoć pri kočenju koji automatski povećava tlak u kočionom sustavu u slučaju naglog kočenja. A tu je i sustav za pomoć pri kretanju na uzbrdici koji omogućuje zadržavanje kočionog efekta nekoliko sekundi nakon otpuštanja kočnice i tako olakšava kretanje automobila na uzbrdici i sprječava njegovo kretanje unazad.

MSR
MSR je sustav za sprječavanje blokade motora tijekom prekomjernog rada i koji postepeno prilagođava kočenje motorom voznoj situaciji.

CBC (regulacija kočenja u zavojima)
Sustav CBC (regulacija kočenja u zavojima) uključuje se ako vozilo tijekom kočenja uđe u zavoj. U tom se slučaju tlak iz kočnica pojedinačno ispušta na svaki kotač za održavanje stabilnosti vozila te smanjenja eventualnog proklizavanja prednjih ili stražnjih kotača.

Sustav upravljanja DST (Dynamic Steering Torque)
Ova funkcija uključuje električno upravljanje u rad sustava VDC. Ovaj aktivan elektronički sustav upravljanja poboljšava sigurnost u vožnji i ponašanje vozila na cesti.
U svim uvjetima vožnje ovaj elektronički sustav upravljanja sugerira ispravne manevre vozaču za osiguranje izvrsnog prianjanja i visoke razine sigurnosti.

ALFA I ZAŠTITA OKOLIŠA

Visoke performanse, niski troškovi održavanja i niske emisije.

Sve to zahvaljujući vrhunskim motorima i elektroničkim uređajima najnovije generacije. Svi pogonski agregati opremljeni su izvrsnim motorima:

  • Benzinski , s revolucionarnim motorom MultiAir koji, dok postiže visoke vrijednosti snage, jamči smanjenje emisija do 10 % i manju potrošnju goriva od klasičnih motora te s novim motorom TwinAir Turbo snage 105 ks usklađenim s normom Euro 6, iznimno svestranim motorom koji omogućuje odabir između briljantnih performansi i manjih emisija, ovisno o stilu vožnje;
  • Dizelski , s motorom 1,3 JTDM 85 ks, najboljim po pitanju snage/potrošnje: motorom koji doseže maksimalni okretni moment od 200 Nm pri 1500 o/min, sa servisnim intervalom koji je nekada veći od 35.000 km; ističe se kao jedan od “najzelenijih” motora među konkurentima u dizelskoj kategoriji s manje od 90 g emisija CO2 po kilometru;
  • LPG, jedini turbo motor iz kategorije sa stvarnom snagom od 120 ks; hitar, pouzdan, ekonomičan motor na dvije vrste goriva koji ugrađuje i za koji jamstvo daje tvrtke Alfa Romeo, a koji drastično smanjuje emisije oksida dušika i ugljika te jamči ukupan doseg veći od 1.200 km (benzin i LPG).

Osim toga, svi motori iz proizvodnog programa imaju elektroničke sustave koji doprinose smanjenju potrošnje goriva i emisija:

  • Sustav Start & Stop: sustav koji upravlja isključivanjem i automatski ponovno pokreće automobil na gradskim semaforima;
  • Indikator za promjenu stupnja prijenosa: uređaj koji sugerira pravi trenutak za uključivanje nekog stupnja prijenosa i tako optimizira učinkovitost motora i smanjuje potrošnju goriva;
  • D.N.A.: sustav koji vam omogućuje odabir najučinkovitijeg načina rada sukladno stilu vožnje i uvjetima na cesti.