PSC Primorje logo

Motori

BENZINSKI MOTORI

Tehničke specifikacije

1,4-litreni Turbo benzinski motor od 105 KS: Br. cilindara: 4, u redu – Snaga: 77 kW (105 ks) – Okretni moment Nm – o/min: 206 – 1750 – Mjenjač: sa 6 brzina – Zapremnina (cm3): 1368 – Maks. snaga kW (ks-EC) pri o/min (DYNAMIC): 77 (105) pri 5000 o/min – Maks. okretni moment Nm (kgm – EC) pri o/min (NORMAL): 206 (21) pri 1750 o/min – Maks. okretni moment Nm (kgm – EC) pri o/min (DYNAMIC): 206 (21) pri 1750 o/min – Maks. brzina (km/h): 185 – Ubrzanje 0 – 100 km/h (s): 10,6 – Potrošnja goriva: Gradska vožnja (l/100 km): 8,3 – Izvangradska vožnja (l/100 km): 5,3 – Mješovita vožnja (l/100 km): 6,4 – Emisije CO2 g/km: 148 – Ekološka klasa: Euro 6

Benzinski motor čije su performanse i učinkovitost tipični za Alfa Romeo motore, ali uz značajno manju potrošnju goriva i niže emisije. Redizajnirana verzija 1,4-litrenog Turbo benzinskog motora snage 120 ks osigurava snagu od 105 ks pri 5000 o/min i maksimalni okretni moment od 206 Nm pri 1750 o/min, dok potrošnja goriva i emisije iznose malenih 6,4 l/100 km i 148 g/km. A zahvaljujući sustavu Start&Stop, motor se automatski isključuje svaki put kada se vozilo zaustavi.

1,4-litreni Turbo benzinski motor od 120 KS: Br. cilindara: 4, u redu – Snaga: 88 kW (120 ks) – Okretni moment Nm – o/min: 215 – 2500 – Mjenjač: sa 6 brzina – Zapremnina (cm3): 1368 – Maks. snaga kW (ks-EC) pri o/min (DYNAMIC): 88 (120) pri 5000 o/min – Maks. okretni moment Nm (kgm – EC) pri o/min (NORMAL): 215 (22) pri 2500 o/min – Maks. okretni moment Nm (kgm – EC) pri o/min (DYNAMIC): 215 (22) pri 2500 o/min – Maks. brzina (km/h): 195 – Ubrzanje 0 – 100 km/h (s): 9,4 – Potrošnja goriva: Gradska vožnja (l/100 km): 8,3 – Izvangradska vožnja (l/100 km): 5,3 – Mješovita vožnja (l/100 km): 6,4 – Emisije CO2 g/km: 148 – Ekološka klasa: Euro 6

Idealan motor za one koji žele automobil za jednostavno svladavanje gradskog prometa uz istodobno zadržavanje troškova rada na minimalnoj razini. Turbo motor visokog odaziva čak i na nižim brojevima okretaja sa sustavom Start&Stop koji omogućuje drastično smanjenje potrošnje i štetnih emisija bez negativnog utjecanja na sigurnost i zaštitu u vozilu.

1,4-litreni Turbo MultiAir motor od 170 KS: Br. cilindara: 4, u redu – Snaga: 125 kW (125 ks) – Okretni moment Nm – o/min: 250 – 2500 – Mjenjač: sa 6 brzina – Zapremnina (cm3): 1368 – Maks. snaga kW (ks-EC) pri o/min (DYNAMIC): 215 (105) pri 5500 o/min – Maks. okretni moment Nm (kgm – EC) pri o/min (DYNAMIC): 230 (23,4) pri 2250 o/min – Maks. okretni moment Nm (kgm – EC) pri o/min (DYNAMIC): 250 (25,5) pri 2500 o/min – Maks. brzina (km/h): 218 – Ubrzanje 0 – 100 km/h (s): 7,8 – Potrošnja goriva: Gradska vožnja (l/100 km): 7,6 – Izvangradska vožnja (l/100 km): 4,6 – Mješovita vožnja (l/100 km): 5,7 – Emisije CO2 g/km: 131 – Ekološka klasa: Euro 6

Kombinirana tehnologija, mješavina visokih performansi i najnižih razina emisija i potrošnje goriva u klasi benzinskih motora te nazivne snage. To je živahan i fleksibilan motor opremljen sustavom Start&Stop čija potrošnja goriva i razine emisija više nalikuju onima na dizelskom motoru nego onima na benzinskom motoru iste nazivne snage (4,6 l/100 km u izvangradskoj vožnji i 131 g/km emisije CO2).

1,4-litreni Turbo benzinski MultiAir motor od 170 KS s TCT: Br. cilindara: 4 – Zapremnina (cm3): 1368 – Maks. snaga kW (ks-EC) pri o/min (DYNAMIC): 125/170 pri 5500 o/min – Maks. okretni moment Nm (kgm – EC) pri o/min (NORMAL): 230 (23,4) pri 2250 o/min – Maks. okretni moment Nm (kgm – EC) pri o/min (DYNAMIC): 250 (25,5) pri 2500 o/min – Maksimalna brzina (km/h): 218 – Ubrzanje 0 – 100 km/h (s): 7,7 – Potrošnja goriva: Gradska vožnja (l/100km): 6,6 – Izvangradska vožnja (l/100km): 4,3 – Mješovita vožnja (l/100km): 5,1 – Emisije CO2 g/km: 119 – Ekološka klasa: Euro 6

Učinkovitost 1,4-litrenog Turbo benzinskog MultiAir motora od 170 ks do izražaja dolazi u kombinaciji s Alfa automatskim mjenjačem. Tehnička kombinacija ta dva elementa jamči ultimativne performanse, potrošnju goriva i emisije, koje su bolje od onih na verziji s ručnim mjenjačem.

1.750 Turbo benzinski motor od 240 KS s TCT: No cylinders: 4 – Capacity (cm3):  1750 – Max torque (HP-EC) at rpm : 340 (34,6) at 2000 rpm – Top Speed (km/h): 244 – 0-100 km/h (s): 6,6 – Fuel consumption: Urban cycle (l/100km): 9,8 – Extraurban cycle (l/100km): 5,3 – Combined cycle (l/100km): 7,0 – Emissions CO2 (g/km): 162 – Enviromental class: Euro 6

Zahvaljujući upotrebi laganih materijala poput aluminija i kombinaciji Alfa TCT automatskog mjenjača sa sustavom Launch Control, ovaj motor modelu Giulietta Quadrifoglio Verde omogućuje ubrzanje od 0 do 100 km/h za samo 6,6 sekundi.

DIZELSKI MOTORI

Tehničke specifikacije

1,6-litreni JTDM od 105 KS: Br. cilindara: 4, u redu – Snaga: 77 kW (105 ks) – Okretni moment Nm – o/min: 320 – 1750 – Mjenjač: sa 6 brzina – Zapremnina (cm3): 1598 – Maks. snaga kW (ks-EC) pri o/min (DYNAMIC): 77 (105) pri 4000 o/min – Maks. okretni moment Nm (kgm – EC) pri o/min (NORMAL): 280 (28,5) pri 1500 o/min – Maks. okretni moment Nm (kgm – EC) pri o/min (DYNAMIC): 320 (32,6) pri 1750 o/min – Maks. brzina (km/h): 185 – Ubrzanje 0 – 100 km/h (s): 11,3 – Potrošnja goriva: Gradska vožnja (l/100 km): 5,5 – Izvangradska vožnja (l/100 km): 3,7 – Mješovita vožnja (l/100 km): 4,4 – Emisije CO2 g/km: 114 – Ekološka klasa: Euro 5

Fleksibilan i štedljiv dizelski motor koji zapanjuje visokim odazivom i niskom potrošnjom goriva. Verzija motora za sve koji traže automobil s osobnošću i vlastitim stilom.

2,0 JTDM od 150 KS: Br. cilindara: 4 – Zapremnina (cm3): 1956 – Maks. snaga kW (ks-EC) pri o/min (DYNAMIC): 110/150 pri 3750 o/min – Maks. okretni moment Nm (kgm – EC) pri o/min (NORMAL): 320 (32,5) pri 1500 o/min – Maks. okretni moment Nm (kgm – EC) pri o/min (DYNAMIC): 380 (38,7) pri 1750 o/min – Maks. brzina (km/h): 210 – Ubrzanje (1 osoba + 30 kg) 0 – 100 km/h (s): 8,8 – Potrošnja goriva: Gradska vožnja (l/100km): 5,0 – Izvangradska vožnja (l/100km): 3,7 – Mješovita vožnja (l/100km): 4,2 – Emisija CO2 g/km: 110 – Ekološka klasa: Euro 5+

Novi motor 2,0 JTDM od 150 ks sa sustavom Start&Stop u osnovnoj opremi najbolji je u svojoj kategoriji po pitanju okretnog momenta i ubrzanja uz istodobno niske emisije. S posebnim značajkama motor 2,0 JTDM od 150 ks je motor s najboljim omjerom potrošnje i performansi u svojoj kategoriji (odnosno u proizvodnom programu motora snage od 130 do 150 ks).

2,0-litreni JTDM od 175 KS: Br. cilindara: 4, u redu – Snaga: 130 kW (175 ks) – Okretni moment Nm – o/min: 350 – 1750 – Mjenjač: sa 6 brzina – Zapremnina (cm3): 1956 – Maks. snaga kW (ks-EC) pri o/min (DYNAMIC): 130 (175) pri 4000 o/min – Maks. okretni moment Nm (kgm – EC) pri o/min (NORMAL): 320 (32,5) pri 1500 o/min – Maks. okretni moment Nm (kgm – EC) pri o/min (DYNAMIC): 350 (35,6) pri 1750 o/min – Maks. brzina (km/h): 218 – Ubrzanje 0 – 100 km/h (s): 8,0 – Potrošnja goriva: Gradska vožnja (l/100 km): 5,8 – Izvangradska vožnja (l/100 km): 4,1 – Mješovita vožnja (l/100 km): 4,7 – Emisije CO2 g/km: 124 – Ekološka klasa: Euro 5

Namijenjen posebno onima koji automobil pretežito koriste na autocesti ili onima koji žele dizelski motor visokih performansi. Ovaj motor automobilu omogućuje osiguranje najboljih performansi u kategoriju, iznimnu fleksibilnost u vožnji i najnižu potrošnju goriva i razine emisija u kategoriji automobila te snage. Ova verzija uspješno objedinjuje izvanrednu dinamičnost i visoke performanse motora s maksimalnom razinom udobnosti i uporabljivosti.

LPG

Tehničke specifikacije

1,4-litreni Turbo motor na benzin i LPG od 120 KS: Br. cilindara: 4, u redu – Snaga: 88 kW (120 ks) – Okretni moment Nm – o/min: 206 – 1750 – Mjenjač: sa 6 brzina – Zapremnina (cm3): 1368 – Maks. snaga kW (ks-EC) pri o/min (DYNAMIC): 88 (120) pri 5000 o/min – Maks. okretni moment Nm (kgm – EC) pri o/min (DYNAMIC): 206 (21) pri 1750 o/min – Maks. okretni moment Nm (kgm – EC) pri o/min (DYNAMIC): 206 (21) pri 1750 o/min – Maks. brzina (km/h): 195 – Potrošnja goriva: Gradska vožnja (l/100km): 8,5 (BENZIN) – 10,9 (LPG) – Izvangradska vožnja (l/100km): 5,2 (BENZIN) – 6,8 (LPG) – Mješovita vožnja (l/100km): 6,4 (BENZIN) – 8,3 (LPG) – Mješovita vožnja (l/100km): 149 (BENZIN) – 134 (LPG) – Ekološka klasa: Euro 5

1,4-litreni Turbo motori na benzin i LPG imaju isti okretni moment, snagu i pouzdanost kao benzinski motori, a troškovi održavanja i rada su im manji i emisije zagađivača niže od benzinske inačice iste snage i karakteristika. Dovod goriva u motor koji se postiže putem sekvencijalnog sustava Multipoint (ubrizgavanje u više točaka) čini prebacivanje s benzina na LPG gotovo nezamjetnim i trenutačnim. Motor se prvo napaja benzinom, a zatim se automatski prebacuje na LPG, a pritom performanse ubrzanja i odaziva motora ostaju nepromijenjene. Poseban prekidač na središnjem tunelu omogućuje vam odabir vrste goriva za pogon po izboru. Dva spremnika jamče doseg od 1400 km. Motor se automatski prebacuje na napajanje benzinom kada nestane plina.