PSC Primorje logo

Motori

SPECIFIKACIJA

U srcu modela MiTo su motori koji su istodobno snažni i učinkoviti po pitanju troškova rada.

3 motora za friške vozače: benzinski od 70 i 78 ks i motor JTDm snage 85 ks. Novi Turbo TwinAir motor snage 105 ks usklađen s normom Euro 6. Turbo motori za one koji traže neukroćen sportski duh: MultiAir od 140 ks i dizelski JTDm od 120 ks. A tu je i LPG na dvije vrste goriva koji nimalo ne ugrožava poznati duh Alfa modela.

Kako bi potrošnja goriva i emisije ostali na niskim razinama, MiTo ima ugrađen još jedan uređaj.

• Sustav Start & Stop: to je uređaj koji automatski zaustavlja i pokreće vozilo nakon zaustavljanja u prometu, stalno je uključen ali vozač ga može deaktivirati.
• Indikator za promjenu stupnja prijenosa – GSI: ovaj sustav sugerira optimalnu promjenu stupnja prijenosa za optimizaciju učinkovitosti pogonskog agregata uključujući kontrolno svjetlo upozorenja na kontrolnoj ploči.

BENZINSKI MOTORI

Počevši od atmosferskih motora manje zapremnine briljantnih performansi i visoke razine energije za friške vozače, Alfa Romeo nudi tehnološki najnapredniji proizvodni program benzinskih motora u kategoriji:

TwinAir

105 ks Euro 6 0,9 Turbo TwinAir. Iznimno svestran i revolucionaran motora koji nudi najbolje performanse ili najniže emisije, ovisno o stilu vožnje.

Najnapredniji u automobilskom inženjering po pitanju tehnologije, performansi i ekoloških značajki, dokazano osvajanjem prestižne nagrade za najbolji motor godine 2011. Objedinjuje tehnologiju MultiAir i posebnu dinamiku tekućina optimiziranu za postizanje maksimalne učinkovitosti goriva: snaga, izvanredna fleksibilnost i odaziv baš onda kada su vam potrebni. Najniže emisije CO2 benzinskih motora iz te kategorije postignute su i zahvaljujući kombinaciji sa sustavom Alfa DNA i korištenjem sustava Start&Stop.

Alfa MultiAir

Ova tehnologija donosi novu eru za benzinske motore regulirajući usis zraka u motoru izravno, u trenutku kada ulazi u cilindre i sukladno stvarnim potrebama motora. Maksimalna snaga povećana je za 10 % do 35 %, a okretni moment je 15 % veći na niskim brojevima okretaja. Kretanje je poboljšano do 12 %, a potrošnja goriva i emisije niže su do 10 %.

Tehničke specifikacije 

1,4-litreni benzinski motor od 70 ks: Zapremnina: 1368 cm3 – Maks. okretni moment: 115 Nm (11,7 Kgm) pri 3000 o/min – Maksimalna brzina: 160 km/h – Ubrzanje 0 – 100 km/h: 14,0 s. – Potrošnja goriva u l/100 km: 5,8 – CO2 g/km: 134 – Klasa: Euro 5
1,4-litreni benzinski motor od 78 ks: Zapremnina: 1368 cm3 – Maks. okretni moment: 115 Nm (11,7 Kgm) pri 3000 o/min – Maksimalna brzina: 165 km/h – Ubrzanje 0 – 100 km/h: 13,0 s. – Potrošnja goriva u l/100 km: 5,6 – CO2 g/km: 130 – Klasa: Euro 5 – Sustav Start & Stop: u osnovnoj opremi
0,9-litreni Turbo TwinAir motor od 105 ks: Zapremnina: 875 cm3 – Maks. okretni moment: 145 Nm (14,8 Kgm) pri 2000 o/min – Maksimalna brzina: 184 km/h – Ubrzanje 0 – 100 km/h: 11,4 s. – Potrošnja goriva u l/100 km: 4,2 – CO2 g/km: 99 – Klasa: Euro 6 – Sustav Start & Stop: u osnovnoj opremi
1,4 litreni Turbo TwinAir motor od 135 ks/TCT: Zapremnina: 1368 cm3 – Maks. okretni moment: 206/230 Nm (21,0/23,4 Kgm) pri 1750 o/min – Maksimalna brzina: 207 km/h – Ubrzanje 0 – 100 km/h: 8,4/8,2 s. – Potrošnja goriva u l/100 km: 5,6/5,5 – CO2 g/km: 128/126 – Klasa: Euro 5 – Sustav Start & Stop: u osnovnoj opremi

DIZELSKI MOTORI

TDM

Ispod poklopca motora vozila MiTo krije se druga generacija dizelskog motora JTDm, s prerađenim common rail sustavom.

Sagorijevanje je optimizirano za postizanje izvrsnih rezultata po pitanju potrošnje, emisija, buke i ponašanja na cesti.

Iznimna pouzdanost krije se iza servisnog intervala od 35.000 km.

LPG

LPG s 120 ks stvarne snage. Ovaj motor na dvije vrste goriva je hitar, pouzdan i odvažan, a ugrađuje ga i za njega daje jamstvo tvrtka Alfa Romeo.

Drastično smanjuje emisije oksida dušika i ugljičnog dioksida.
Automobil može svuda, čak i tamo gdje vrijede prometna ograničenja.
Doseg mu je veći od 1.200 km (benzin i LPG).

1,4-litreni Turbo motori na benzin i LPG imaju isti okretni moment, snagu i pouzdanost kao benzinski motori, a troškovi održavanja i rada su im manji i emisije zagađivača niže od benzinske inačice iste snage i karakteristika.

Dovod goriva u motor koji se postiže putem sekvencijalnog sustava Multipoint (ubrizgavanje u više točaka) čini prebacivanje s benzina na LPG gotovo nezamjetnim i trenutačnim. Motor se prvo napaja benzinom, a zatim se automatski prebacuje na LPG, a pritom performanse ubrzanja i odaziva motora ostaju nepromijenjene.

Poseban prekidač na središnjem tunelu omogućuje vam odabir vrste goriva za pogon po izboru. Dva spremnika jamče doseg od 1200 km. Motor se automatski prebacuje na napajanje benzinom kada nestane plina.